duminică, 5 iunie 2011

F-Saparea pivnitei cofrarea,armatura si turmarea placi de beton

Sapatura pivnitei a durat 2 saptamani am avut si ajutoare dar nu este usor sa sapi 39 m3 pivnita are dimensiunile 5,20x3,75x2 m
Cu pamantul ce l-am scos de la pivnita l-am folosit ca umplutura si mia ramas sa nivelez si curtea dupa ce l-am compactat  am pus un rand de balastru

La cofrag am folosit rigle 10x10 cm care le-am pus la distanta de 1m,in loc de popi metalici am folosit tot rigle la distante de 1,20m iar deasupra am cofrat cu cherestea de brad peste care am pus folie.


La armatura planseu am folosit PC.52  grosimea de 10mm am facut conform planului cu calareti si tot ce trebuie
Necesar materiale: 13buc rigle 10x10x400cm
                              1m3 cherestea de brad
                              5m3 balastru

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu